Αρ.Πρωτ.:68/23-1-2013. Θέμα:«Πιστοποιητικό ύπαρξης ή μη διαθήκης από το Πρωτοδικείο Αθηνών»

sima_sullogou

Θεσσαλονίκη 23-1-2013

Αριθμ.πρωτ.68

Προς:

Τα μέλη του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου

Εφετείου Θεσσαλονίκης

Θέμα: Πιστοποιητικό ύπαρξης ή μη διαθήκης από το Πρωτοδικείο Αθηνών

Σας γνωρίζουμε ότι με το σχέδιο νόμου: Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν.4093/2012, κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Έγκριση των Σχεδίων των Συμβάσεων Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ), της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ) και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), με τίτλο «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης», της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Σύμβαση Διευκόλυνσης Διαχείρισης Υποχρεώσεων ΣΙΤ» και της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ με τίτλο «Διευκόλυνση αποπληρωμής Τόκων Ομολόγων», παροχή εξουσιοδοτήσεων για την Υπογραφή Συμβάσεων» και άλλες επείγουσες διατάξεις, που ψηφίστηκε στην Βουλή των Ελλήνων στις 14 Ιανουαρίου 2013 και δεν έχει δημοσιευτεί ακόμη στο ΦΕΚ, στο άρθρο 36 παρ.2, προβλέπεται ότι:

….«2. Η προθεσμία της παραγράφου 6 του άρθρου 10 του ν.δ.3082/1954 (Α΄ 257), που έχει παραταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου τέταρτου του ν.3945/2011 (Α΄ 68) μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2012, παρατείνεται για δύο (2) ακόμα έτη από τη λήξη της, δηλαδή μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2014.»

Σας κοινοποιούμε το κείμενο του άνω άρθρου καθώς και του άρθρου 49 του σχέδιου νόμου που αφορά την έναρξη ισχύος, για την πληρέστερη ενημέρωσή σας.

Επίσης, μόλις κυκλοφορήσει θα σας αποστείλουμε και το ΦΕΚ όπου θα δημοσιευτεί ο νόμος.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Η Πρόεδρος                            Η Γεν.Γραμματέας

Ιωάννα Χρουσαλά-Μπιλίση      Αικατερίνη Καρακάση-Μπάτζιου

(Το ως άνω σχέδιο νόμου βρίσκεται στη μορφή .pdf)